EASY Toimitustenseurannalla otat asiakastoimitukset haltuun ja dokumentit talteen

EASY Toimi laatikko logoEASY Toimitustenseurannalla otat koko toimituksen elinkaaren hallintaan asiakkaalta tulleesta tarjouspyynnöstä tilauksiin, toimitukseen ja laskutukseen asti.

EASY Toimitustenseuranta ratkaisee kaksi hyvin yleistä ongelmaa yrityksissä:

  1. Miten valvoa menossa olevia toimituksia?
  2. Miten varmistaa, että kaikki toimitusten dokumentit ja kirjeenvaihdot pysyvät tallessa?

Voit määrittää tarvittavat ehdot, kuten esimerkiksi asiakkaan ostotilauksen tallennus tai tavarantoimittajan tilausvahvistus, ennen kuin toimitus voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Aikatauluta toimituksen vaiheet, lisää näille muistutuksia ja automaattisia sähköposti-ilmoituksia ja -varoituksia. Ratkaisulla voit olla varma, että muistat kaikki toimitukseen liittyvät asiat.


Varmistat, että kaikki ovat tallessa ja saatavilla

Liitä dokumentit ja sähköpostit suoraan toimituksiin. Liittäminen voidaan tehdä suoraan Wordistä tai Outlookista, kuten esimerkiksi sähköpostilla vastaanotetun tavarantoimittajan tilausvahvistuksen tallennus.

Toimitusdokumentaatio pysyy aina ajan tasalla, koska järjestelmä huolehtii dokumenttien versioinneista siten, että kaikki versiot pysyvät tallessa ja uusin versio on aina ensisijaisesti saatavilla. Paperiset dokumentit voi skannata suoraan valittuun asiakastoimitukseen.

Voit vaiheistaa toimitusten vaiheet juuri niin kuin teidän yritykselle on järkevää ja seurata toimituksia näiden vaiheiden kautta.