EASY Tikettijärjestelmällä pidät kirjaa palvelupyynnöistä ja parannat asiakaspalvelun laatua

EASY Toimi laatikko logo

EASY Tikettijärjestelmä eli asiakaspalvelujärjestelmä yhdistää ja arkistoi sähköposti- ja puhelinpalvelupyynnöt niin, että pysyt aina ajan tasalla missä mennään.

Järjestelmällä vaiheistetaan prosessien vaiheet juuri niin miten teidän yritykselle on järkevää. Voit aikatauluttaa palvelupyynnöille aikarajoja, automaattisia sähköposti-ilmoituksia ja -varoituksia. Saat asiakapalvelupyyntöjen elinkaaren seurantaan ja haltuun eri vaiheiden kautta.

EASY Tikettijärjestelmällä voit olla varma ettei palvelupyynnöt unohdu tai hukkaannu massaan.


Nopeuta asiakaspalvelua

EASY Tikettijärjestelmä valvoo asiakaspalvelun sähköpostia, muuttaa saapuneet palvelupyynnöt automaattisesti tiketeiksi ja luokittelee ne tarpeen mukaan. Samalla järjestelmä hoitaa sähköpostien yhdistämisen olemassa oleviin tiketteihin. Näin sähköpostiketjut pysyvät eheinä ja kaikki asiaan liittyvä informaatio kasassa.

  • Tikettejä voidaan luokitella ja ohjata automaattisesti eri asiakaspalveluhenkilöille selvitettävien asioiden tyypin mukaan.
  • Voit määrittää mukautettuja näkymiä erityyppisille tai eri vaiheissa oleville tiketeille ja nopeuttaa näin tikettien selauksia ja käsittelyjä.
  • Järjestelmä voidaan yhdistää olemassa olevaan asiakasrekisteriin, jolloin tiketteihin tulee asiakkaan tiedot automaattisesti mukaan.
  • Löydät etsimäsi tiketit nopeasti ja helposti: Kirjoittamalla hakusanaksi esimerkiksi asiakkaan nimen, saat parissa sekunnissa näkyville kaikki asiakasta koskevat tiketit.

Tikettijärjestelmä käytännössä

  1. Järjestelmään kytketään vähintään yksi asiakkaan sähköpostiosoite.
  2. Saapunut sähköposti luo "odottaa" -tilassa olevan avoimen tiketin automaattisesti.
  3. Avoin tiketti voidaan yhdistetään työntekijään ja aikataulutetaan.
  4. Työntekijä saa tarvittaessa uudesta tiketistä tiedon sähköpostiinsa.
  5. Tikettiin voidaan kytkeä dokumentteja ja muuta tietoa.
  6. Työnkulku mukailee normaalia toimintoa "odottaa"-tilasta valmiiseen. Välissä voidaan lisä-selvittää tai odottaa asiakkaan vastausta.
  7. Tikettijärjestelmään voidaan lisätä jatkossa muitakin toiminnallisuuksia (esim. myynti, projektit).

EASY Tikettijärjestelmä tuotekortti (.pdf)

Järjestelmä perustuu M-Files-teknologiaan ja tarjotaan Storage IT:n pilvipalveluna