Työkalu pk-yrityksen projektien hallintaan

EASY Toimi laatikko logo

Käyttäessäsi EASY Projektinhallintaa tiedät aina mitä projekteja on menossa ja missä tilassa ne ovat. Ratkaisuun kuuluu myös dokumentinhallintatoiminnot, joilla saat liitettyä kaikki projektia koskevat dokumentit suoraan osaksi kokonaisuutta. 

Kokonaisuus on hyvin muokattava ja soveltuu monenlaisiin erityyppisiin projekteihin ja työskentelymalleihin. Pääset suoraan myyntiprojekteihin ja näiden dokumentteihin vaikka mobiililaitteelta. Rekisterit, kuten asiakkaat ja myyntitilaukset voidaan liittää olemassa olevaan aktiiviseen järjestelmään, kuten esimerkiksi yrityksen laskutusjärjestelmään.


Kattava palvelukokonaisuus

Voit luoda uuden projektin nopeasti vaikka tarjousta kirjoittaessasi ja selata niitä suoraan Windowsin resurssien hallinnasta ilman erillisen sovelluksen käynnistämistä. Projekteille voidaan määrittää erilaisia selattavia näkymiä esimerkiksi asiakkaittain, tuotteittain, työtekijöittäin tai vaikka ajankohdittain. Näkymien lisäksi myös visuaaliset Gantt-kaaviot voidaan ottaa käyttöön.

Palvelu sisältää:

  • Rajoituksettoman käyttöoikeuden palveluun 24/7
  • Levytilan ratkaisulle ja dokumenteille
  • Aineistojen varmuuskopiointipalvelun
  • Suomenkielisen asiakaspalvelun arkena 8-17

Ratkaisu sisältää mobiilitoiminnot, joilla voit käyttää projektijärjestelmää myös kännykällä.