EASY Pelastuslaitos -ratkaisulla saat kalusto- ja henkilöstörekisterit täydellisesti hallintaan
Usein pelastuslaitoksilla on tarve päästä eroon Excel-taulukoista ja keskittää tiedot kalustoista, toimipaikoista ja henkilöstöstä yhteen ja samaan järjestelmään. EASY Pelastuslaitokset vastaa tähän tarpeeseen: Rekisterit pysyvät ajan tasalla reaaliaikaisena.
Esimerkiksi ajoneuvojen huoltotarpeet, henkilöiden koulutustarpeet ja lupien voimassa olot eivät pääse unohtumaan koska ratkaisu muistuttaa asiasta vastaavaa sähköpostilla. Muistutusten ajankohdat ja vastaavat henkilöt on määritettävissä asiakohtaisesti.
Esimerkkiratkaisut:
- Yhteyshenkilöt ja muut tiedot pysyvät järjestyksessä ja ajan tassalla
- Pelastuskalusto ja niiden käyttö toimii hallitusti
- Paloautojen ja muiden ajoneuvojen käyttö ja huoltotyöt rekisteröityvät
- Toimihenkilöiden puhelimet, mallit ja numerot ovat aina saatavilla
- Henkilöstön koulutuksien/kurssien/lupien hallinta on helppoa
EASY -ratkaisulla pelastuslaitoksilta säästyy aikaa turhalta työltä, jotta pystytään keskittymään olennaiseen.