Tehosta laki- ja asianajotoimiston käytännön työskentelyä EASY Asianajotoimistot -ratkaisulla
Kaipaatko lisää hallittavuutta lakitoimistosi dokumenttien ja toimeksiantojen käsittelyyn sekä arkistointiin?
EASY Asianajotoimistoille pidät kaikkien toimeksiantojen dokumentit järjestyksessä ja arkistoit ne suoraan asiakkaiden ja toimeksiantojen yhteyteen. EASY -ratkaisu sisältää useita asianajo- ja lakitoimiston käytännön työskentelyä tehostavia toimintoja. Ratkaisu on siis monipuolinen vaihtoehto dokumenttien hallintaan, arkistointiin sekä aineistojen pitkäaikaiseen turvasäilytykseen.
Automatisoitua töiden hallintaa
Toimituksemme sisältää kaiken tarvittavan:
- Kokonaisuuden räätälöinnin laki-/asianajotoimiston tarpeita vastaavaksi
- Vanhojen dokumenttiaineistojen siirron arkistointijärjestelmään tai siirtoprojektin organisoinnin
- Ratkaisun asennuksen toimintavalmiuteen sekä integroinnin mahdollisesti jo olemassa olevaan laskutusjärjestelmään tms.
- Käyttäjä- ja pääkäyttäjäkoulutukset
- Käyttöönoton organisoinnin ja läpiviennin
Asianajotoimiston dokumentinhallintaratkaisu on moderni avaimet-käteen -palvelukokonaisuus.