Helpota ja nopeuta yrityksesi toimintaa

M-Files -teknologiaa hyödyntävä EASY Toimi -tiedonhallintajärjestelmä tarjoaa niin pk-yrityksille, kuin muidenkin kokoluokkien yrityksille joustavan ratkaisun toimintojen hallintaan ja seuraamiseen.

EASY Toimen palvelut ja toimialakohtaiset ratkaisut tarjotaan pilvestä, jolloin pääset dokumentteihin tai esimerkiksi projekteihin ja asiakkaisiin kätevästi käsiksi vaikka puhelimella. Sujuva toiminta ja kokonaisuuden helppo hahmottaminen on EASY Toimen selkein etu.

Vallankumouksellinen järjestelmistä ja tietovarastoista riippumaton ohjelmistoratkaisu toimii älykerroksena organisaation muiden järjestelmien päällä.


Milloin tarvitaan EASY Toimi?

Tarvitset EASY Toimen viimeistään sillä hetkellä kun excelit, sähköpostit ja ruutupaperit eivät enää riitä.

Ohjelmisto hyödyntää tehokasta hakumoottoria, automaattista luokittelua ja koneellista oppimista, joiden avulla tietoa voidaan jäsentää sen merkityksen ja arvon mukaan ilman, että tietoa tarvitsee siirtää. Ratkaisun avulla käyttäjät pääsevät yhden sovelluksen ja käyttöliittymän kautta käsiksi eri järjestelmien tietoihin.

  • Yrityksessä ei pysytä perässä päällekkäisten toimitusten ja projektien kanssa
  • Tehdyistä työtunneista ei pystytä enää pitämään kirjaa
  • Laskutusten perässä ei enää pysytä
  • Dokumenttien määrään hukutaan, koska niitä ei saada järjestykseen asioiden, kuten asiakkaiden ja projektien kanssa

Tutustu tarkemmin:

EASY Toimen tuotekortti (.pdf)


Näin saat EASY Toimen käyttöösi

EASYn käyttöönotto vie aikaasi yhteensä vain noin 1-2 työpäivän verran. Me otamme vastuun käyttöönottoprojektista ja huolehdimme kaikesta alusta loppuun asti. Noudatamme systemaattista projektikäytäntöä, jossa projektipäällikkömme organisoi kokonaisuuden ja käyttää aikaasi vain sovituissa kohdin projektia.

1. Aloituspalaveri
Selvitämme yhdessä yrityksesi myyntiprosessin ja mahdolliset muut prosessit, niihin liittyvät dokumentit, ihmisten roolit sekä valvonnan tarpeet. Selvityksen aikana käytämme luonnosta EASY-ratkaisusta, jonka avulla simuloimme kaikki työvaiheet. Aloituspalaveri vie aikaasi 2-4 tuntia. Tarvittaessa määrittelyä voidaan jatkaa toisessa palaverissa siten, että toisessa osassa ratkaisu on jo lähes valmiina ja palaverissa tehdään ratkaisun viimeistelyt.

2. Ratkaisun rakentaminen ja asentaminen
Projektipäällikkömme ja tekniset asiantuntijamme rakentavat ratkaisun EASY-luonnoksen pohjalta. Tämän jälkeen asiantuntijamme asentavat EASY-ohjelmistot käyttöönne. Tämä vaihe ei juurikaan vie aikaasi.

3. Koulutus
Koulutus kestää noin kaksi tuntia ryhmälle. Tarvittaessa koulutuksia voidaan järjestää useammalle ryhmälle. Koulutuksessa keskitytään ainoastaan käytännön työtehtävien harjoittamiseen EASYllä. Käytössä on tuotantoversio EASY-ratkaisustanne.

4. Käyttöönotto
Windows-integraation ja tuttujen termien vuoksi EASYn käyttö on erittäin helppoa ja luontevaa, luonnostaan. Tästä syystä riittää, että henkilökuntanne vain aloittaa EASYn käytön. Ratkaisu tuotetaan käyttöönne palveluna, joka sisältää täyden asiakastuen. Näin ollen apu on aina välittömästi saatavana asiakaspalvelustamme.

EASY Toimi -ratkaisutmfiles

EASY Toimen ratkaisut sisältävät aina täysiverisen dokumentinhallinnan, jonka lisäksi asiakas saa tarpeen mukaan ratkaisun esimerkiksi myynninseurantaan, projektinhallintaan tai sopimustenhallintaan. Voit myös valita omalle toimialallesi suunnitellun valmiin ratkaisun, joita tuomme markkinoille jatkuvasti lisää. Mikäli juuri sinun toimialaratkaisua ei valikoimastamme löydy ota yhteys meihin, niin tehdään sellainen!

Katso mitä asiakkaamme sanovat meistä